Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Uşak Valiliği Resmi Web Sitesi
T.C. Uşak Valiliği Resmi Web Sitesi
T.C. Uşak Valiliği Resmi Web Sitesi
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Hizmet Birimleri Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Görev Yapmış Valilerimiz
  • UŞAK
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Yatırımlar Hizmet Birimleri Etik Kurulu Kamu Hizmet Standartları Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Aylık Basın Bültenleri Duyurular İhaleler Basın Açıklamaları İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. Naci AKTAŞ
      • Vali Yardımcıları
        • Barış DEMİRTAŞ
        • Önder CAN
        • Dr. Olgun ÖNER
        • Burak Bozkurt GÜRSES
      • Kaymakamlar
        • Cuma EMEÇ
        • Mustafa GÖRMÜŞ
        • Ayşegül EFE
        • Alper KIRGIL
        • İbrahim COŞKUNASLAN
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüd ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Defterdarlığı
      • Çevre, Şehircilik ve İ. D. Müd.
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İşkur İl Müdürlüğü
      • TCDD Uşak Gar Müdürlüğü
      • Gümrük Müdürlüğü
      • Havalimanı Müdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma Dayanışma Vakfı
      • Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu
      • Zafer Kalkınma Ajansı
      • DSİ 2. Bölge Müdürlüğü
      • İller Bankası İzmir Bölge Müdürlüğü
      • Karayolları 2.Bölge Müdürlüğü
      • KOSGEB Uşak Müdürlüğü
      • Tarım ve Orman 5. Bölge Müdürlüğü
      • TCDD İşl. 3. Bölge Müdürlüğü
      • TEİAŞ 6. Bölge Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
      • Valilik Logosu
      • 100. Yıl Logosu
    • Görev Yapmış Valilerimiz
  • UŞAK
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Yatırımlar
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Defterdarlığı
      • Çevre, Şehircilik ve İ. D. Müd.
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İşkur İl Müdürlüğü
      • TCDD Uşak Gar Müdürlüğü
      • Gümrük Müdürlüğü
      • Havalimanı Müdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma Dayanışma Vakfı
      • Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu
      • Zafer Kalkınma Ajansı
      • DSİ 2. Bölge Müdürlüğü
      • İller Bankası İzmir Bölge Müdürlüğü
      • Karayolları 2.Bölge Müdürlüğü
      • KOSGEB Uşak Müdürlüğü
      • Tarım ve Orman 5. Bölge Müdürlüğü
      • TCDD İşl. 3. Bölge Müdürlüğü
      • TEİAŞ 6. Bölge Müdürlüğü
    • Etik Kurulu
      • Etik Kurulu Komisyon Üyeleri
      • T.C. Kamu Görevlileri Etik Kurulu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Aylık Basın Bültenleri
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Basın Açıklamaları
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
  • İLETİŞİM
 

İL UMUMİ HIFZISSIHHA MECLİSİ KARARI -  KARAR TARİHİ: 23/08/2021 -- KARAR NO : 2021 / 23

23.08.2021

İL UMUMİ HIFZISSIHHA MECLİSİ KARARI

 

 

 KARAR TARİHİ: 23/08/2021                                                       KARAR NO : 2021 / 23

 

        Uşak İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu'nun 27 ve 72’nci maddeleri gereği, 23/08/2021 tarihinde Uşak Valisi Funda KOCABIYIK  Başkanlığı’nda olağanüstü toplanmış ve aşağıdaki kararlar alınmıştır. 

       Koronavirüs (Covid19)salgınının toplum sağlığı ve kamu düzeni açısından oluşturduğu riskin asgari seviyeye düşürülmesi için salgınla mücadele sürecinin temel prensipleri olan temizlik, maske v e mesafe kurallarının yanı sıra salgınla mücadelede elimizdeki en güçlü unsur gönüllülük esasına göre yürütülen aşılama faaliyetleridir.

           

      Ülkemizde aşılama çalışmalarında büyük mesafe alınmış olup aşı programına dahil edilenler baz alındığında birinci doz aşılamada % 73, ikinci doz aşılamada ise % 55,5 düzeyine ulaşılmıştır. Aşılama faaliyetlerinde önemli bir ivmenin yakalandığı bu dönemde aşılama süreçlerini tamamlamış kişilerde salgın kaynaklı vaka, hasta ve vefat sayılarının oldukça düşük seviyelerde olduğu görülmektedir.

 

      Önümüzdeki  dönemde  de salgınla mücadelenin başarılı bir şekilde sürdürülmesi, vaka, hasta, yoğun bakım ve vefat sayılarının asgari seviyelere düşürülmesi ve salgının olumsuz ekonomik ve sosyal etkilerinin tamamen bertaraf edilerek kalıcı ve sürdürülebilir normalleşmenin sağlanması açısından toplumun bazın kesimlerinde mevcut olan aşılamaya ilişkin tereddütlerin giderilerek aşılamanın toplumsal bağışıklığı sağlayacak düzeye getirilmesi giderek önem kazanmaktadır.

 

      İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 20.08.2021 tarih ve 13441 sayılı “Bazı Faaliyetler İçin PCR Zorunluluğu ” ile  ilgili yazısı gereği;

 

     Sayın Cumhurbaşkanımızın başkanlığında 19 Ağustos 2021 tarihinde toplanan Cumhurbaşkanlığı  Kabinesinde salgının ülkemizdeki seyri, aşılama faaliyetlerinde kat edilen mesafe, yerli aşı geliştirilmesine yönelik çalışmalar ve aşılama faaliyetlerine ilişkin toplumun bazı kesimlerinde gözlenen tereddüt konuları Sağlık Bakanlığı ve Koronavirüs Bilim Kurulunun tavsiyeleri göz önünde bulundurularak ele alınmış ve aşağıdaki tedbirlerin hayata geçirilmesine karar verilmiştir.

  1. Aşılama çalışmaları gönüllülük esasına göre yürütülmeye devam edilmekle birlikte aşıya karşı tereddüt içerisinde olan kesimlerin kaygı ve tereddütlerini gidermeye yönelik bilgilendirme ve rehberlik faaliyetlerine valiliğimiz ve kaymakamlıklarımızın  koordinasyonunda ağırlık verilmesine, bu amaçla ilgili kamu kurum ve kuruluşlarının, yerel yönetimlerin, sivil toplum kuruluşlarının, muhtarların ve kanaat önderlerinin katılımı ve desteğiyle geniş tabanlı çalışmalar yürütülmesine,

 

  1.  6 Eylül 2021 Pazartesi gününden itibaren aşı olmayan kişilerin; konser, sinema ve tiyatro  gibi  vatandaşlarımızın  toplu  olarak bulunduğu faaliyetlere katılımında negatif sonuçlu PCR testi zorunluluğu getirilmesine, bu çerçevede işletmeciler/organizatörler tarafından etkinliklere girişte HES kodu üzerinden kişilerin aşılı/geçirilmiş hastalık (Covid19 hastalığı sonrası bilimsel olarak bağışık kabul edilen süreye göre) veya azami 48 saat önce yapılmış negatif PCR testi sorgulaması yapılmasına, kişi hastalığı geçirmemiş veya aşılı değil veya negatif PCR testi yok ise etkinliğe katılmasına müsaade edilmemesine,

 

  1. Aşısız veya hastalığı  geçirmemiş  kişilerin özel araç hariç uçak, otobüs, tren veya diğer toplu ulaşım araçlarıyla gerçekleştirecekleri şehirlerarası seyahatler için de negatif sonuçlu PCR testi bulunmasına, 6 Eylül 2021 Pazartesi gününden itibaren seyahat firmalarınca araca kabul aşamasında HES kodu üzerinden kişilerin aşılı/geçirilmiş hastalık (Covid19 hastalığı sonrası bilimsel olarak bağışık kabul edilen süreye göre) veya azami 48 saat önce yapılmış negatif PCR testi sorgulaması yapılmasına, kişi hastalığı geçirmemiş veya aşılı değil veya negatif PCR testi yok ise bu kişilerin seyahatine müsaade edilmemesine,

 

  1. Valiliğimiz/ Kaymakamlıklarımızca il ve ilçelerimizde  kişilerin toplu olarak bulunduğu diğer etkinlikler veya faaliyetlerden faydalanacak hastalığı geçirmemiş veya aşısız kişiler için HES kodu üzerinden PCR test kontrolü zorunluluğunun  getirilmesine,

 

  1. Salgın süreci ile birlikte mesafe kuralı doğrultusunda imtina edilen sarılma ve tokalaşma benzeri davranışların özellikle son dönemde toplum içerisinde yaygınlaştığı görülmektedir. Kültürümüzün bir parçası olmakla birlikte salgınla mücadele sürecinde salgının yayılımını artıran tokalaşma/sarılma gibi faaliyetlerden bir müddet daha uzak durulmasının öneminin vatandaşlarımıza hatırlatılmasına yönelik çalışmaların valiliğimiz ve  kaymakamlıklarımızın   koordinasyonunda sürdürülmesine,

 

 

 

Yukarıda alınan kararların görev alanı dahilinde olan tüm Kamu Kurum ve Kuruluşları konu hakkında gerekli hassasiyetin gösterilerek uygulamanın belirtilen çerçevede eksiksiz bir şekilde yerine getirilmesi ve alınan tedbirlere uymayanlar hakkında Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 282 nci maddesi gereğince idari para cezası verilmesi, aykırılığın durumuna göre Kanunun ilgili maddeleri gereğince işlem yapılması, konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanununun 195 inci maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına, 

 

 Oy birliğiyle karar verilmiştir.

 

 

İl Umumi Hıfzıssıhha Meclis Kararı 2021/23

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
Kurtuluş Mahallesi Ali Galip Kaya Sokak No:30
0276 223 54 70
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız