Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Uşak Valiliği Resmi Web Sitesi
T.C. Uşak Valiliği Resmi Web Sitesi
T.C. Uşak Valiliği Resmi Web Sitesi
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Hizmet Birimleri Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Görev Yapmış Valilerimiz
  • UŞAK
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Yatırımlar Hizmet Birimleri Etik Kurulu Kamu Hizmet Standartları Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Aylık Basın Bültenleri Duyurular İhaleler Basın Açıklamaları İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
  • İLETİŞİM
°C
2
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. Naci AKTAŞ
      • Vali Yardımcıları
        • Ali Nazım BALCIOĞLU
        • Ali UYSAL
        • Barış DEMİRTAŞ
        • Önder CAN
        • Hasan MEŞELİ
      • Kaymakamlar
        • Cuma EMEÇ
        • Mustafa GÖRMÜŞ
        • Alper KIRGIL
        • İbrahim COŞKUNASLAN
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüd ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Defterdarlığı
      • Çevre, Şehircilik ve İ. D. Müd.
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İşkur İl Müdürlüğü
      • TCDD Uşak Gar Müdürlüğü
      • Gümrük Müdürlüğü
      • Havalimanı Müdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma Dayanışma Vakfı
      • Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu
      • Zafer Kalkınma Ajansı
      • DSİ 2. Bölge Müdürlüğü
      • İller Bankası İzmir Bölge Müdürlüğü
      • Karayolları 2.Bölge Müdürlüğü
      • KOSGEB Uşak Müdürlüğü
      • Tarım ve Orman 5. Bölge Müdürlüğü
      • TCDD İşl. 3. Bölge Müdürlüğü
      • TEİAŞ 6. Bölge Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
      • Valilik Logosu
      • 100. Yıl Logosu
    • Görev Yapmış Valilerimiz
  • UŞAK
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Yatırımlar
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Defterdarlığı
      • Çevre, Şehircilik ve İ. D. Müd.
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İşkur İl Müdürlüğü
      • TCDD Uşak Gar Müdürlüğü
      • Gümrük Müdürlüğü
      • Havalimanı Müdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma Dayanışma Vakfı
      • Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu
      • Zafer Kalkınma Ajansı
      • DSİ 2. Bölge Müdürlüğü
      • İller Bankası İzmir Bölge Müdürlüğü
      • Karayolları 2.Bölge Müdürlüğü
      • KOSGEB Uşak Müdürlüğü
      • Tarım ve Orman 5. Bölge Müdürlüğü
      • TCDD İşl. 3. Bölge Müdürlüğü
      • TEİAŞ 6. Bölge Müdürlüğü
    • Etik Kurulu
      • Etik Kurulu Komisyon Üyeleri
      • T.C. Kamu Görevlileri Etik Kurulu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Aylık Basın Bültenleri
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Basın Açıklamaları
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
  • İLETİŞİM

İL UMUMİ HIFZISSIHHA MECLİSİ KARARI - KARAR TARİHİ : 19 / 10 / 2020 -- KARAR NO : 2020 / 48

İL UMUMİ HIFZISSIHHA MECLİSİ KARARI

 KARAR TARİHİ : 19 / 10 / 2020                                                       KARAR NO : 2020 / 48

        Uşak İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu'nun 27 ve 72’nci maddeleri gereği, 19.10.2020 tarihinde Uşak Valisi Sayın Funda KOCABIYIK Başkanlığı’nda olağanüstü toplanmış ve aşağıdaki kararlar alınmıştır.   

        İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü’nün  18.10.2020 tarih ve 17174 sayılı      “Koronavirüs Salgını Ek Tedbirleri ” hakkındaki Genelgeleri kapsamında;  

  1. İl/İlçe Hıfzıssıhha Kurullarının 48 Saat İçerisinde toplanmasının sağlanması;

Salgınla mücadele amacıyla alınan tedbirlerin uygulanmasına dair TAKİP, DENETİM, UYARI ekseninde mevcut durum analiz edilerek, alınan tedbirler ile yürütülen denetim faaliyetlerinin  değerlendirilmesine,

  1. 7 Gün 7 Konu 7 Denetim;

 19 Ekim Pazartesi gününden itibaren 7 gün boyunca 7 ayrı konuda tüm il ve ilçelerde genel denetimlerin yapılmasına,

TARİH

AÇIKLAMA

19 Ekim Pazartesi

Umuma açık istirahat ve eğlence yerleri başta

olmak üzere kafe, restoran gibi yeme içme

mekânları

20 Ekim Salı

Şehir içi ve şehirler arası yolcu taşımacılığı yapılan

her türlü toplu ulaşım araçları (okul servisleri dâhil)

ile havalimanı/gar/otogar gibi yerler

21 Ekim Çarşamba

Organize sanayi bölgeleri başta olmak üzere toplu

işçi çalıştırılan fabrika, işletme vb. yerler ile

personel servisleri

22 Ekim Perşembe

Tanılı ya da temaslı olması nedeniyle izolasyona

tabi tutulan kişiler

23 Ekim Cuma

AVM’ler, cami ve mescitler, halı sahalar/spor

tesisleri

24 Ekim Cumartesi

Vatandaşlarımızın kalabalıklar halinde

bulunabildikleri kamuya açık alanlar (cadde,

sokak, park ve bahçeler, piknik alanları,

pazaryerleri, sahiller vb.)

25 Ekim Pazar

Berber/kuaför/güzellik merkezleri, internet

kafe/salon ve elektronik oyun yerleri, düğün

ve/veya nikâh salonları, lunapark/tematik parklar

  1. Anons ve Duyuruların Etkinliği;

Gerek belediyelerin, il özel idarelerin, kolluk araçlarının sesli duyuru sistemleri ile camilerden yapılan anonslar gerekse diğer iletişim vasıtalarıyla (televizyon, radyo, gazete, sosyal medya gibi) yapılan paylaşımlar sonucunda vatandaşlarımızın özellikle maske kullanma konusundaki telkin veya çağrılara önemli ölçüde riayet ettikleri değerlendirilmektedir. Maske kullanımı konusundaki hassasiyetin aynı şekilde korunmasının yanı sıra fiziki mesafe kuralı konusunda da duyarlılığın arttırılması gerekmektedir.

Havaların soğumaya başlamasıyla birlikte kapalı alanlarda yoğunlaşmaların artacağı öngörüldüğünde fiziki mesafe kuralının hayatın her alanında ve tüm mekânlarda uyulması gereken bir  kural olduğu, kapalı alanlarda kalabalık şekilde toplanılmasının halk sağlığı açısından risk oluşturduğu ve kapalı yerlerin sık sık havalandırılması gerektiği hususlarının her türlü duyuru vasıtasıyla vatandaşlarımıza hatırlatılması büyük önem taşımaktadır. Bu amaçla aşağıdaki duyuru metninin yukarıda belirtilen vasıtalarla anons edilmesi sağlanmasına,

“Kıymetli vatandaşlarımız;       

Salgınla mücadelede maske, temizlik ve mesafe kurallarına uyma konusunda çok dikkatli olmalıyız.

Saygıdeğer hemşerilerimiz, Sonbahara girdik, kış yaklaşıyor. Özellikle tüm kapalı yerlerde ve yoğunluğun arttığı alanlarda fiziki mesafe kuralı noktasında daha dikkatli olmalıyız. Salgında hepimiz birbirimize karşı sorumluyuz. İnşallah birlikte başaracağız.”     

  1.  Temaslı Bildiriminin Önemi;

   Salgınla mücadelenin temel unsurlarından birisi olan “filyasyon” çalışmalarının sağlıklı bir şekilde yürütülebilmesi için tanı konulmuş vatandaşlarımızın yakın dönemde temaslı oldukları kişiler hakkında en doğru bilgiyi eksiksiz şekilde vermeleri son derece önem taşımaktadır.           

  Son dönemlerde temaslı bildirim oranlarında düşüş olduğu, birinci derece yakınlar dışında temaslı bildiriminde isteksizlik yaşandığı görülmektedir.

        Salgının yayılımının önlenmesi açısından Covid19 tanısı konulan kişilerin gerçeğe aykırı, eksik, yanıltıcı beyanlarının tespit edilmesi durumunda Umumi Hıfzıssıhha Kanununun ilgili maddeleri gereğince idari işlem tesis edilmesi ve konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanununun 206 ncı maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına,

    5. Şehir İçi Toplu Ulaşım - HES Entegrasyonu;

        Sağlık Bakanlığı ile HES entegrasyonu sağlanmasına yönelik çalışmaların yeterince hızlı yürütülmediği, uygulamada bazı hususlarda tereddütler yaşandığı görülmektedir. Şehir içi toplu ulaşım sistemleri ile HES entegrasyonunun sağlanmasına ilişkin temel usul ve esaslara dair hükümler Ek1’ (Yerel Yönetimlerin  HES Kodu Sorgulama Süreçleri) de gönderilen çerçevede yürütülmesine,

      Sağlık Bakanlığının Hayat Eve Sığar (HES)  güvenli alan uygulamasının Konaklama ve turizm işletme belgesi olan tesislerde, halı saha, spor merkezleri, işyerleri (Lokanta, Restoran Kafe v.b.), Banka ve PTT şubeleri ile tüm kamu kurumlarında  HES Kodu uygulamasının takibinin yapılmasına,

  6. İlimizde izolasyon sürecine alınacak olan vakalara Hastanede ve filyasyon ekipleri tarafından  evde izolasyon sağlayıp sağlayamayacağının sorulmasına, izolasyonu evde sağlayamayacak olan vatandaşlarımızın KYK yurtlarına yerleştirilmesine;

  7- Kahve/ Kıraathanelerde Sağlık Bakanlığının COVİD-19 Salgın Yönetimi ve Çalışma Rehberi (Güncelleme 12.10.2020 tarihli ) 31.COVİD-19 Kapsamında Kahve/ Kıraathaneler ile ilgili  Alınması Gereken Önlemler doğrultusunda önlemlerin alınmasına;           

Yukarıda alınan kararların görev alanı dahilinde olan tüm Kamu Kurum ve Kuruluşları konu hakkında gerekli hassasiyetin gösterilerek uygulamanın belirtilen çerçevede eksiksiz bir şekilde yerine getirilmesi ve alınan tedbirlere uymayanlar hakkında Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 282 nci maddesi gereğince idari para cezası verilmesi, aykırılığın durumuna göre Kanunun ilgili maddeleri gereğince işlem yapılması, konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanununun 195 inci maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına, 


         Oy birliğiyle karar verilmiştir.

 

İl Umumi Hıfzıssıhha Meclis Kararı 2020/48

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
Kurtuluş Mahallesi Ali Galip Kaya Sokak No:30
0276 223 54 70
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız