Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Uşak Valiliği Resmi Web Sitesi
T.C. Uşak Valiliği Resmi Web Sitesi
T.C. Uşak Valiliği Resmi Web Sitesi
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Hizmet Birimleri Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Görev Yapmış Valilerimiz
  • UŞAK
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Yatırımlar Hizmet Birimleri Etik Kurulu Kamu Hizmet Standartları Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Aylık Basın Bültenleri Duyurular İhaleler Basın Açıklamaları İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. Naci AKTAŞ
      • Vali Yardımcıları
        • Barış DEMİRTAŞ
        • Önder CAN
        • Dr. Olgun ÖNER
        • Burak Bozkurt GÜRSES
      • Kaymakamlar
        • Cuma EMEÇ
        • Mustafa GÖRMÜŞ
        • Ayşegül EFE
        • Alper KIRGIL
        • İbrahim COŞKUNASLAN
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüd ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Defterdarlığı
      • Çevre, Şehircilik ve İ. D. Müd.
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İşkur İl Müdürlüğü
      • TCDD Uşak Gar Müdürlüğü
      • Gümrük Müdürlüğü
      • Havalimanı Müdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma Dayanışma Vakfı
      • Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu
      • Zafer Kalkınma Ajansı
      • DSİ 2. Bölge Müdürlüğü
      • İller Bankası İzmir Bölge Müdürlüğü
      • Karayolları 2.Bölge Müdürlüğü
      • KOSGEB Uşak Müdürlüğü
      • Tarım ve Orman 5. Bölge Müdürlüğü
      • TCDD İşl. 3. Bölge Müdürlüğü
      • TEİAŞ 6. Bölge Müdürlüğü
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
      • Valilik Logosu
      • 100. Yıl Logosu
    • Görev Yapmış Valilerimiz
  • UŞAK
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Yatırımlar
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Defterdarlığı
      • Çevre, Şehircilik ve İ. D. Müd.
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İşkur İl Müdürlüğü
      • TCDD Uşak Gar Müdürlüğü
      • Gümrük Müdürlüğü
      • Havalimanı Müdürlüğü
      • Tapu Müdürlüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma Dayanışma Vakfı
      • Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu
      • Zafer Kalkınma Ajansı
      • DSİ 2. Bölge Müdürlüğü
      • İller Bankası İzmir Bölge Müdürlüğü
      • Karayolları 2.Bölge Müdürlüğü
      • KOSGEB Uşak Müdürlüğü
      • Tarım ve Orman 5. Bölge Müdürlüğü
      • TCDD İşl. 3. Bölge Müdürlüğü
      • TEİAŞ 6. Bölge Müdürlüğü
    • Etik Kurulu
      • Etik Kurulu Komisyon Üyeleri
      • T.C. Kamu Görevlileri Etik Kurulu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Aylık Basın Bültenleri
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Basın Açıklamaları
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
  • İLETİŞİM
 

BASIN AÇIKLAMASI - 2023 / 6 (112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRÜLÜĞÜ)

21.07.2023



T.C.

UŞAK VALİLİĞİ

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü

BASIN BİLGİ NOTU

(20.07.2023)

26 Aralık 2018 saat 10.00 itibariyle 110 Yangın İhbar’ın entegrasyonu gerçekleşerek ilk çağrıyı alan Uşak 112 Acil Çağrı Merkezine, sırasıyla 112 Sıhhi İmdat ve 156 Jandarma İmdat’ın, 155 Polis İmdat’ın, 177 Orman Yangın İhbar Hattı’nın ve son olarak 6 Nisan 2021 saat 14.00 itibariyle Alo AFAD’ın entegre olmasıyla birlikte İlimizde artık tüm acil çağrılar ‘Tek Numara 112’ de birleşmiş ve tüm il geneli acil çağrılar tek bir merkezden karşılanmaya başlanmıştır.   

-2021 yılı : Uşak 112 Acil Çağrı Merkezimizde 2021 yılında toplam 497.112 çağrı karşılanmış olup; bu çağrıların  % 71,5’i asılsız ve gereksiz (vakaya dönüşmeyen), % 28,5’i asıllı (vakaya dönüşen) çağrılardır.

-2022 yılı : Asılsız ve gereksiz çağrı oranlarının düşürülmesine yönelik 2022 yılında Uşak 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğümüzce yapılan tanıtım çalışmaları ve halkımızda oluşan 112 Acil Çağrı numarasının gereksiz aranmaması bilinci sayesinde 433.281 çağrı karşılanmış olup bunların % 37,5’i asıllı (vakaya dönüşen), % 62,5’i asılsız ve gereksiz arama (vakaya dönüşmeyen) çağrılardır,

2021 yılına göre 2022 yılında asılsız ve gereksiz arama oranımızda yaklaşık % 9’luk düşüş sağlanmıştır.

-Türkiye geneli : 2022 yılı verilerine bakıldığında % 68’i asılsız ve gereksiz arama (vakaya dönüşmeyen), % 32’si asıllı arama (vakaya dönüşen) çağrılardan oluşmaktadır.          

2022 yılı verileri ışığında İlimiz asılsız ve gereksiz aramalarda Türkiye ortalamasının yaklaşık % 5,5 altındadır.

-2023 yılı : 2023 yılı ilk 6 aylık verilerine bakıldığında toplam  208.862 çağrı karşılanmış olup % 65 asılsız ve gereksiz arama (vakaya dönüşmeyen), % 35 asıllı arama (vakaya dönüşen) çağrılardan oluşmaktadır.         

112 Acil Çağrı Merkezinin bilinirliğini arttırmak, gereksiz ve asılsız çağrıları azaltmak amacıyla Müdürlüğümüzce;

  • Okul, Resmi Kurum, muhtarlık, köy, STK, pazaryeri ziyaretleri yapılmış, 112 Acil Çağrı Merkezi ile ilgili tanıtıcı materyaller dağıtılmış, genel bilgilendirmeler yapılmıştır.
  • 2022-2023 Eğitim-Öğretim yılında kurumumuzca yüz yüze okul ziyaretleri yapılarak 45 okulda 13.657 öğrenciye “112 Tek Numara” bilinçlendirme çalışması yapılmıştır.
  • 2022-2023 Eğitim-Öğretim yılında yaklaşık 600 öğrencinin kurumumuzu ziyaret etmesi sağlanarak, Çağrı Merkezimizi yerinde görmesi ve “112 Tek Numara” bilinçlendirme çalışması yapılmıştır.
  • Vatandaşların yoğun olduğu alanlara AVM, Şehir Merkezi ve kurumlarca düzenlenen festivallere stantlar açılmıştır.
  • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde 31 Mayıs 2023 tarihinde Uşak İl genelinde İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı resmi ve özel tüm okullarda aynı anda ve aynı saatte “112 Tanıtım Videosu” izlettirilmiş olup,313 okulda 48.797 öğrenciye tanıtım ve bilinçlendirme çalışması yapılmıştır.

Tanıtım ve bilinçlendirme çalışmalarımıza devam edilecektir.

112 Acil Çağrı Hattına yapılan asılsız ve gereksiz aramalardan dolayı 2022 yılında 5 kişiye, 2023 yılı ilk 6 ayında  3 kişiye idari yaptırım kararı uygulanmış olup; aynı zamanda 2022 yılında  12 kişi, 2023 yılı ilk 6 ayında 2 kişi hakkında  Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulmuştur.

        Saniyelerin bile önemli olduğu 112 Acil Çağrı Merkezimizde; gereksiz ve asılsız çağrılar ile ciddi kayıplara neden olmamak, gerçek bir acil çağrıyı engellememek için “112 HAYAT KURTARIR” ve “GEREKSİZ YERE ARAMA BİR CANA KIYMA” anlayışına, vatandaşlarımızca gereken hassasiyetin gösterilmesi ve İlimizde vatandaşlarımızın katkılarıyla asılsız ve gereksiz arama oranlarının minimum seviyelere düşürülmesi, Acil durumlar hariç 112 Acil Çağrı Hattının gereksiz yere meşgul edilmemesi büyük önem arz etmektedir.     
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
Kurtuluş Mahallesi Ali Galip Kaya Sokak No:30
0276 223 54 70
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız